Moemetz Blog

Bring Your Dream Here

Cerita Seks Terbaru[Rejeki Di Banjar]

Cerita Seks Terbaru[Rejeki Di Banjar]
Cerita Seks Terbaru November - Desember 2012 [Rejeki Di Banjar]

Pengetahuan aku mengenai seks bermula semenjak kecil lagi. Waktu itu (1980) aku masih tinggal di perkampungan, dan warga kampung masih menggunakan pancuran sebagai tempat mandi. Sejak kecil aku memang menyenangi keindahan alam, jadi aku suka bermain di pancuran kerana keindahan alamnya. Suatu hari pada saat aku sedang bermain di pancuran (kira-kira jam 4 ptg), ada seorang ibu muda (warga kampung) dengan menggendong anak perempuannya yang masih berumur 4 tahun (noor), yang datang ke pancuran untuk mandi. Ibu itu memberikan senyuman kepada aku sambil berkata, "Eh.., udah mandi belum..??", "belum kak...", jawab aku. "Mau mandi sekali sama dik noor..." katanya sambil dia membukakan pakaian anaknya dan langsung memandikan anaknya, aku cuma tersenyum malu, dan aku tetap diam ditempat (kira-kira 2 meter dari pancuran) sambil memperhatikan semua kegiatan Ibu itu.

Setelah selesai memandikan anaknya, Ibu itu kembali bertanya, "Ayuh... sini dik, kak tolong mandikan", "Nanti jer kak... dirumah", jawab aku. Ibu itu tersenyum sambil mengenakan pakaian anaknya, "Iya lah..., kalo gitu tolong jaga noor jap ya...", seraya mendorong anaknya yang sudah berpakaian lengkap ke arah aku. "Ibu mandi dulu yaa..." katanya kepada anaknya, dan tanpa menghiraukan aku yang berada berhampiran dia londeh semua pakaiannya, aku bingung sekejap kerana itu baru pertama kali melihat tubuh wanita telanjang, dan aku merasa ada perasaan lain yang menjalar di seluruh tubuh aku. Kejadian itu terasa amat cepat berlalu dan sejak saat itu aku selalu berada dipancuran ketika ibu itu mandi.

Hari-hari berikutnya aku jadi semakin sering bermain di sekitar pancuran, dan dapat menikmati pemandangan wanita telanjang, yang membuat aku tambah senang ialah kebanyakan para gadis atau ibu muda yang mandi di pancuran itu tidak pernah menghiraukan kehadiran aku, mungkin mereka fikir aku masih kecil dan tidak mengerti apa-apa. Kegiatan itu berlangsung kira-kira sampai aku berumur 8 tahun, aku harus meninggalkan perkampungan itu dan pindah ke bandar, kerana orang tua aku beli rumah di sebuah taman yang pada umumnya memiliki taraf kehidupan yang relatif sama dengan keadaan keluarga aku. Selama di kawasan baru aku selalu terbayang akan keindahan tubuh wanita yang mandi dipancuran di tempat tinggal aku dulu. Kerana sering membayangkan wanita telanjang dan pergaulan aku yang semakin berkembang, aku mulai mengenal apa yang orang sebut masturbasi pada usia 10 tahun, dan aku melakukan masturbasi 2 hari sekali.

Pada saat aku berumur 14 tahun, ada satu keluarga yang berpindah ke taman aku dan menyewa di sebelah rumah aku, warga baru ini adalah pasangan muda. Mereka yang mempunyai anak 2 orang dan masih berusia 2 tahun (Shidi) dan 4 tahun (Fendy). Sebagai warga baru keluarga ini mempunyai etika pergaulan yang baik, kerana pada petang harinya mereka sekeluarga datang ke rumah aku untuk berkenalan dengan keluarga aku, dan sejak saat itu keluarga Encik Abu menjadi akrab dengan keluarga aku.

Siang itu hari Jumaat, aku pulang cepat dari hari biasanya, sesampainya aku di rumah, aku dapati rumah aku terkunci rapat dan dalam keadaan sepi, aku berinisiatif untuk ke rumah Encik Abu dan bertanya adakah keluarga aku tinggalkan kunci rumah. Aku masuk ke halaman rumah Encik Abu dan langsung menuju ke pintu, saat aku hendak mengetuk pintu, dari cermin tingkap aku melihat samar2 ada orang di ruang tamu, untuk memperjelaskan pengelihatan, aku tampalkan muka aku di cermin tingkap sambil tangan aku tekuk untuk menghilangkan silau sinar matahari.

Apa yang aku lihat sungguh di luar dugaan, Kak Ana isteri Encik Abu sedang berbaring di sofa dalam keadaan telanjang bulat, cukup lama aku memerhatikan badan gebu isteri Encik Abu melalui cermin tingkap itu. Kak Ana memiliki tubuh yang mengiurkan dengan punggung lebar dan padat berisi. Teteknya tak bersaiz besar tetapi tajam melengkung seperti sabit ,putingnya cukup besar. Aku terpaku beberapa minit, dan kemudian meneruskan niat aku untuk mengetuk pintu, meskipun berat untuk meninggalkan pemandangan yang sangat mengghairahkan, cuma ada satu yang ada dalam fikiran aku iaitu cepat-cepat mendapatkan kunci rumah dan langsung balik ke rumah masturbasi.

Aku ketuk pintu sambil berpura-pura tidak pernah melihat ke dalam, seketika kemudian Kak Ana membukakan pintu, tapi kini dia sudah mengenakan baju kelawar bewarna oren, sambil tersenyum Kak Ana menegur "Eh.. Amir..., ada apa, datang ni". Aku menjawab dengan gagap ,kerana masih terbayang tubuh gebu yang telanjang tadi "Erk.. Kak Ana, diorang ada tinggal kunci rumah tak???" "Memang rumahnya tak ada orang ?" "Kosong Kak Ana, saya ketuk berkali-kali takda yang buka." "Wah ke mana pula.....?", katanya sambil masih berdiri memegang daun pintu. "Kunci nya juga tak ada tinggalkan kat Kak Ana." "Kamu pasti udah kelaparan dan dahaga yer...." "Udah kamu tanya kat jiran yang lain ???" "Udah Kak Ana.., tapi takdak gak", jawab aku. "Ya udah lah kalau camtu kamu rehat di sini aja, sambil tunggu dia orang balik" "Ishh..tak ganggu Kak Ana ker..", kata aku kononnya bersopan. "Ah Amir..., berpantun lak" sambil dia membukakan pintu lebih lebar.

Aku melangkahkan kaki masuk ke dalam, dan langsung duduk di sofa tempat Kak Ana berbaring tadi. "Shidi dan Fendy mana Kak Ana ?" tanya aku, "Tidur lagi bebudak tu ,dalam bilik " jawab Kak Ana sambil kembali menutup pintu dan melangkah menuju ke dalam meninggalkan aku sendiri yang sedang membayangkan apa yang tadi sempat di lihat. Suara Kak Ana mengejutkan lamunan aku "Hey... mengelamun aper tu ?, tak lapar ?, pi makan dulu, Kak Ana dah hidangkan di meja makan.", "Lapar gak ,jom lah makan sekali..." aku tunjuk sopan, cover line konon.. seraya menuju ke meja makan. "Kalau sudah selesai makan nanti , kamu rehat lah yer, Kak Ana nak tidur sekejap di bilik" katanya sambil masuk dan menutup pintu bilik. Selesai makan, dan mencuci pinggan, aku ke ruang tamu dan duduk di karpet . Aku cuba2 pejamkan mata atas karpet tapi fikiran aku tetap teringat akan keindahan tubuh Kak Ana.

1 jam aku gelisah di karpet, tiba-tiba aku dapat idea untuk mengendap Kak Ana yang sedang tidur. Sebelum itu aku menjenguk ke bilik Shidi dan Fendy yang memang agak terbuka, dan aku lihat mereka sedang tidur lelap, aku mendekati pintu bilik Kak Ana, dan Aku cuba mengintip melalui lubang kunci, tapi tidak terlihat apa-apa, aku nekad membuka kamar Kak Ana yang ternyata tidak terkunci, darah aku berderau melihat Kak Ana tidur dengan memeluk bantal dan baju kelawarnya tersingkap sampai aku boleh melihat punggung Kak Ana.

Aku hampiri ke katil dan semakin jelas aku dapat melihat bahawa Kak Ana tidur dengan tidak mengenakan seluar dalam di sebalik baju kelawarnya. Oleh kerana posisi tidur kak Ana yang mengereng dan memeluk bantal, aku dapat lihat punggung dan kemaluan Kak Ana dari belakang dengan jelas. Aku menggigil kerana itulah baru pertama kali melihat kemaluan wanita sejelas itu. Apa lagi,cipap depan mata, otomatik batang dalam seluar keras kerana ghairah. Aku beranikan diri meraba paha Kak Ana, tapi aku tak berani meraba sampai ke cipapnya, tiba-tiba Kak Ana menggerakan badannya, aku panik takut dia terjaga , dan sepantas kilat aku merebahkan badan di lantai di tepi katil.

Setelah aku rasa keadaan ok aku kembali berdiri dan aku lihat posisi tidur Kak Ana sudah berubah menjadi terlentang dan cipapnya tertutup dengan baju kelawar, kerana aku dah bernafsu sangat ,aku nekad menyelak baju kelawar Kak Ana, jadi aku tarik perlahan2 baju kelawarnya itu ke atas dan sekarang aku dapat lihat secara jelas badan Kak Ana yang putih gebu dengan tetek yang tajam dan sederhana besar itu. Aku usap lagi paha Kak Ana dan juga teteknya, terdengar suara Kak Ana megeluh seakan nikmat. Aku teruskan usapan aku di sekitar paha dan aku dengar lagi Kak Ana mengerang kali ini seakan memanggil suaminya "Abannggg...".

Aku jadi sungguh bernafsu tanpa mengira apa akan terjadi , langsung ku buka seluar dan baju aku. Setelah tubuh ku telanjang, aku bergenjak rapat ke cipap Kak Ana, apa lagi snap lah aroma yang sungguh merangsangkan nafsu. Aku usap cipapnya dan gentel biji yang mana kemudiannya baru ku ketahui itulah kelentit , Kak Ana mendesah dan tetap memanggil nama suaminya "aahhh issshhh.. abanggg...", aku dah tak tahan lagi , dengan melutut ku cuba rapatkan batang aku ke belahan cipap Kak Ana yang memang sudah basah akibat aku usapan dan gentelan tadi, aku diam beberapa saat untuk menenangkan diri, aku arahkan kepala butuh aku ke celah kangkang Kak Ana, begitu kepala butuh aku menyentuh permukaan cipap Kak Ana tanpa disuruh Kak Ana melebarkan kakinya walaupun dalam keadaan tidur, wet dream ler tu. Aku terus menekan batang aku ke dalam cipap Kak Ana dan kembali terdengar desahan "aahhhhh.. aaabbbaaannggg.. nghhhh...", aku merasa satu perasaan yang luar biasa dan tak pernah di alami sebelum ini. Sungguh nikmat , jauh berbeza dari masturbasi. Kenikmatan itu tak dapat aku gambarkan dan di luahkan dengan perkataan. Aku jolok dan tarik batang butuh aku ke cipap Kak Ana ,dia terus mendesah semakin membuat aku terlena dengan kenikmatan yang pertama kali aku alami.

"Ahhh aaahhh.... Nghhhhh sedap bangggg...." "Ouhhhhh.........shhhhhh.....sh.......ssssshh. ." Tanpa berfikir dan rasa takut lagi , tangan aku terus meramas tetek Kak Ana , sungguh pejal dan merangsangkan. Tak puas dengan ramasan, aku hampiri mulut ku ke puting tetek Kak Ana yang besar dan keras tu untuk aku hisap. Aku gomol dengan penuh bernafsu kedua-dua belah teteknya, Ketika leka menghisap dan mengulum puting tetek Kak Ana serta punggung aku menghenjut tanpa henti keluar masuk batang butuh ke dalam cipapnya telah secara tak langsung membuat Kak Ana terjaga dari tidurnya dan berusaha menolak aku, tapi aku sudah menjangkakan kemungkinan yang seperti itu , serta merta aku memegang kedua tangan Kak Ana dan terus menggoyang pinggang aku. "Kenapa ni Amir......??!!" dia bersuara dengan nada terkejut setelah melihat jiran mudanya yang bertelanjang itu sedang menyetubuhi dirinya. "Maafkan saya Kak ,saya tak dapat menahan nafsu saya....." "Tapi kenapa pulak kakak yang menjadi mangsa........??????"

Aku tak jawab pertanyaannya, supaya Kak Ana tak banyak soal lagi , aku cium bibirnya dan terus junam butuh aku serapat yang buleh ke cipapnya itu, pertama memang Kak Ana berusaha menghindar dari ciuman bibir aku, tapi aku dah tergoda dengan nafsu dan terus menyerbu bibir Kak Ana sambil mempercepat gerakan pinggang aku, akhirnya aku merasakan Kak Ana membalas ciuman aku dan ikut menggoyangkan pinggangnya. "Amir...... kamu nakal ya.....aaahhhhhssss....." "Tapi Kak Ana suka ......Amir ......arrggggggghhh !!!!" "Laju lagi Amir ......, Kak dah tak tahan.... Aughhhh nghhh...." Aku mempercepatkan lagi ayunan dan menggigit manja teteknya, aku merasa sungguh nikmat, dan seperti ada sesuatu yang ingin meletus keluar dari hujung kepala butuh aku. "Kaakkk Annaaa.....ouhhhhhh, sedapnya ..kak ana......" "Aaahhhhh............oughhhhh.....nghhhhhhh... .. sssshhhhhh........"
Aku merasa badan aku kejang dari hujung kaki sampai ke kepala serentak dengan itu Kak Ana memeluk aku serapatnya.

Air nikmat ku terpancut keluar dari batang butuh ku ke dalam lubang cipap Kak Ana yang mengemut dengan ganas. Aku terkulai lemas dan berbaring di samping Kak Ana Aku terdiam dan perasaan takut mula terasa kalau-kalau Kak Ana memberi tahu orang tua aku. Aku turun dari katil dan segera memakai kembali pakaian aku dan berjalan ke pintu bilik dengan maksud meninggalkan Kak Ana sesegera mungkin. Tapi langkah aku berhenti kerana mendengar suara Kak Ana. "Amir...nak ke mana tu ???" "Saya balik dulu Kak Ana....." "Tapi Amir janji tak akan beritahu sesiapa...???" Kak Ana bertanya sambil berharap.

Aku pandang wajah Kak Ana sambil menganggukkan kepala, Kak Ana tersenyum dan kembali memejamkan matanya, aku keluar dari bilik Kak Ana dan terus pulang ke rumah aku. Semenjak saat itu aku dan Kak Ana selalu bersetubuh setiap kali ada kesempatan. Semua itu berjalan lancar sampai aku lulus SPM, dan ketika aku masuk U, Kak Ana telah berpindah ke negeri lain dengan suaminya. Dan sejak itu hingga sekarang apabila teringat kembali akan kenangan dengan Kak Ana ,aku akan bermasturbasi. Sekarang aku dah punya awek tetapi awek aku alim orangnya dan tak mau melayani nafsu aku, sampailah hari pernikahan. Begitulah kenangan pertama dan rezeki seks yang dapat aku ceritakan .

Sekian Cerita Seks Terbaru[Rejeki Di Banjar]
Share this article :
+
0 Komentar untuk "Cerita Seks Terbaru[Rejeki Di Banjar]"